Recenze (1 147)
13 minut (2021) (TV film)
Jak to,že pak ti vinici jezdili autem??? Toho namistrovanyho bych za volant už nikdy nepustil.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
No Teda,pokud takhle vypadají rodiny v Americe, tak bych tam teda žít nechtěl ani náhodou Kate hraje parádně, stejně jako ostatní. Zatím shlednuty tři díly,brzy napíšu vic.Hotovo,konec seriálu. Jasných 5. Chyby tam jsou ale kde ne?? Rozuzlení super. HBO !!! Chci další seriály.
Armáda mrtvých (2021)
Zack je borec.stara,parádní muzika,skvělá atmosféra, nadhled. Vtípky, pohoda....5
Anatomie zla (2015)
Na to,že je to polský, super..Děda je sympaťák. A jak buchnul tu sousedku,to mi bylo sympatický.
Nahá pastýřka (1966)
Zajímavé.
Rozparovač (2020) (seriál)
Paráda.az na feministky
Modré diamanty (2018)
No viděl jsem lepší filmy ale neo jede.a Sibiř taky.ale mafie v patách,manželka v ohrožení a on si klidně jebe.ubiram jednu.a ta Sibiř tam skoro nebyla.
Černí baroni (2004) (seriál)
Oproti filmu slaboucke, zbavené nadhledu....
Castle Rock (2018) (seriál)
Super...velmi příjemně mě překvapila Rose z dva a půl chlapa...tu bych v kingovce nečekal...
Hříšní lidé města pražského - Malý a velký vrah (1968) (epizoda)
Čumsem