Recenze (98)
Konec světa (1999)
Jedna * za Gabriela Byrnea v roli dabla a jeho nekolik fesnych scen :) a druha * za tajne vatikanske spolky jejichz existence, zda-li vubec nejaka je, nam bude stejne vzdy utajena..
Robin Hood (1991)
Me se tahle televizni verze legendy o Robinu Hoodovi libila. Atmosfera stredoveku byla podana celkem realne a clovek si tak mohl udelat jakous takous predstavu o tehdejsim zivotu
Bláznivý příběh Robina Hooda (1993)
No tak u tehle parodie jsem se jako malej slusne rezal smichy. Celkem povedene
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Jedna sentimentalni hvezdicka jako vzpominka na moje cesty do videopujcovny pres ulici pro tento film :)
Agent WC 40 (1996)
Docela preplacana Nielsenovska parodie, kde jsme vsechno uz jednou videli a vsechno uz jednou slyseli..
Poslední zůstává (1996)
Docela opomijeny cool akcnak z temer jiz zapomenuteho prostredi. Bruce Willis je zase o neco vic drsnejsi nez predtim.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Jedna z mala romantickych komedii urcena spise pro muzske publikum (ale nejen pro nej). V podstate to slouzi jako takovy maly navod pro muze "jak na to" :) ale ikdyz jsou postavy z New Yorku a patri spis mezi vyssi stredni vrstvu (na jejich pomery), tak jsou zpusoby a rady uvedene ve filmu pouzitelne i pro obycejne smrtelniky :))
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Kdyz to bezelo v kinech, moc me to nelakalo, ale kdyz jsem na tenhle film narazil ve filmove klubu, doslova me uchvatil. Pribeh o jednom netradicnim "samuraji" v soucasne dobe, ktery sem tam nekoho odklidi pro italskou mafii. Akcni film co vas donuti premyslet, ale ne tolik aby vas bolela hlava. Snimek prolozen uryvky z kodexu Busido. Smutny zaver je celkem logicke vyusteni a vsem nam je jasne co vyroste z male holcicky co rada cetla.