Oblíbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Jeden z mých nejoblíběnějších filmů a samozřejmě nejlepší každoroční Vánoční nalaďovač...jen už nikdy přes TV s tisíci reklamami, které tak kazí ten správný efekt.... :) Mnoho úžasných příběhů, ze kterých ani neumím vybrat ten nejhezčí ♥
Pomáda (1978)
Život je krásný (1997)
Pretty Woman (1990)
Legenda o vášni (1994)
Statečné srdce (1995)
Prostě super film...na Williema jsem se byla dívat i ve Skotsku...a opravdu jsme ho potkali, živého!!! :o)
Zaříkávač koní (1998)
U tohoto filmu si vždycky pobrečím hned několikrát...sem citlivka :o) Ale miluju zvířata a tohle je fakt dojemné..
Trestná lavice (2005)
Kokosy na sněhu (1993)
Neuvěřitelná cesta (1993)
Nejlepší film mého dětství...doteď se na něj někdy ráda mrknu :o)