Recenze (77)
Dvě na jednoho (2002)
škoda Milly v takovém trapném filmu...
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Kdyby nešlo o pokračování záhady Blair, možná bych tomu dala aspoň jednu hvězdičku, ale díky tomu, že mi to uplně pokazilo celý dojem tak mě to akorát tak naštvalo..a to mi kámošky říkaly, že vojka je lepší jak jednička..protože se tam něco děje :oD FFF, nevím kde na to přišly, ale možná že na jedničce bylo právě to kouzlo, že se tam "nic nedělo". Děs..
Záhada Blair Witch (1999)
Když jsem tento film viděla poprvé, bylo mi asi 15 a než se natočil druhý díl, věřila jsem tomu, že jsou to vážně sestříhané záběry těch tří studentů. Za ten den jsem to viděla dvkarát a to u našich na chatě a večer jsem za oknem pak slyšela pořád ty zvuky křupajících větviček..asi normální zvuky z lesa, ale tehdy jsem to slyšela uplně jinak - no prostě musela za mnou tehdy jít spát mamča a ještě mě držet za ruku :oDD
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Oblíbený seriál mého "mládí" aneb věku kolem 15 a výše let...klidně bych se na něj ale podívala znova ;o)
Ztraceni (2004) (seriál)
Podobně jako z Zoufalých manželek, někdy je to přehnané a tolik zamotané, že nevím kde mi hlava stojí, ale přesto se těším na každý další nový díl :o)
Neuvěřitelná cesta (1993)
Nejlepší film mého dětství...doteď se na něj někdy ráda mrknu :o)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Někdy je to přehnané, ale přesto mě baví sledovat, co se zase bude dít příště :o)