Recenze (283)
Děsivá předpověď (2009) (TV film)
To je teda dílo............. Ty IDIOTI to davali ve 20:00 v sobotu. Primo, jdi nekam.......
Líbánky (2003)
Videno nekolikrat a vzdycky kdyz to davaj v telce si to pustim, pac je tam par super foru........ I kdyz tyhle typy filmu nemam rad, urcite to stoji za to videt......
Televizní noviny (1994) (pořad)
Uz sem naprosto znechucenej - takova sracka, to se jen tak nevidi..........A nyni uz to doslo tak daleko, ze na konci te "parodie na zpravy" si jeste dovolej rict co bude nasledovat...... Tj Doktori z pocatku - Ota Kovar si uprdne a celej dil se bude resit co zral pred 2 dny......... Nebo Doktora Vargu nekdo zamkne v hajzl kabince, kdyz jde srat. Celej dil, potazmo tyden se resi, kdo ho zamknul a proc....... Zabava pro naprosto dementni Ceske stado hovad!!!!
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Bleju............
Kapitán Phillips (2013)
Nejlepsi na tom bylo to, ze jsem se ani vterinu nenudil a film nema ani jedno hluche misto. To se vetsinou nikdy nestane!!! Dle skutecneho pribehu, proste super. Vychrtlici uzasni - takove tlamy najit, musela bejt skutecne rachota!!!!
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Vynikajici....... Neni co vytknout - uzasny film, skoda ze jsem ho nevidel v kine....
PanMáma (2013) (seriál)
Uz jenom z upoutavek se mi chce blejt, kam sme to dopracovali........ CME nema prachy a plati takovyhle prisernosti. Vlastne cokoliv - co Nova zaplatila stalo za Vyliz.......Odpad!! Tragedie, tragedie a jeste jednou tragedie....
Machete zabíjí (2013)
Vic uchylnejsi nez prvni dil, ale jednicka byla asi lepsi. Videno v kine, takze si to clovek celkem uzije. Sli jsme rovnou z hospody s kamaradama, takze o zabavu v kine nebyla nouze - dal sem dalsi 3 kousky. Jednu hvezdu pridavam za to, ze bracha sedel a nohy mel natezene prez sedacku dopredu a v te nejakcnejsi scene najednou zmizel. Utrhlo se s nim sedatko a lezel na zemi s nohama nahore - zbytek filmu jsem proslzel v krecich smichu.......
Insidious (2010)
Opravdu ohavná a nudná sračka....... Sem zvědavej na druhej díl - snad to nebude stejná lahoda..... Po druhým kouknutí v HD zvedám o jednu hvězdu.
Gravitace (2013)
Skutečně lahůdka..... Vadily mi dvě věci: 1. stopáž mohla být klidně o 60minut delší. 2. Měl sem si ssebou do kina vzít místo 3 Kozlů 4 kousky - posledních 10 minut jsem byl na suchu....