Poslední recenze (11)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Rozhodl jsem se, že svůj první komentář věnuji nejlepšímu filmu všech dob. A to jsem taky asi před týdnem udělal. (Temný Rytíř) Stejně se ale jedná o naprosto úžasný film, který se v mém osobním žebříčku řadí na poctivé druhé místo, hned za křižáka v kápi.
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Mádl byl zdařile nahrazen Rumlem a Karel Janák nám servíruje další ze svých nenáročných komedií, které si u mě osobně vedou vždycky lépe, než u ostatních hodnotitelů naši předrahé databáze. Děj filmu je přesně tak banální a jednoduchoučký jako samotný název, ale je to vtipné, má to sympatického hrdinu a jako bonus se ukázal i mistr Donutil, takže za mě spokojenost.
Jurský svět (2015)
Když nám zrovna film nepředkládal emocemi nabité rozhovory dvou hlavních hrdinů ("Mám tě rád" "Já tebe taky" "Mám strach" "Já tě ochráním") bylo to docela zábavné. Park vypadal opravdu moc pěkně, což se bohužel nedá říct o hlavní hrdince, která ve spidermanovi 3 vypadala ještě docela přijatelně, ale teď by bohužel prohrála v soutěži krásy i s některými z předváděných netvorů.