Recenze (358)
(Ne)zadaní (2013)
Po dlouhé době romantická komedie, u které jsem se upřímně bavil. Spousta vtipných originálních scének a dialogů. Humorem možná nesedne každému, ale v mém případě, přestože je to hodně americký, to sedlo kam mělo. Na pozadí pár silnějších myšlenek a přece jen je to pořád jen příběh o lásce a konečné scény jsou možná až moc dramatické, přesto spousta očí minimálně zaslzí. Je to prostě oddychovka, která takovou upřímností a nápadem vyloženě překvapila.
Benga v záloze (2010)
Pár vtipných momentů z Ferrellových výbuchů, které se však brzo zevšední.. Vtipný úvod a pár vtipů na téma nelogických scének, ale jinak celkem o ničem.
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Pob - bok :) příjemná romantická komedie s decentním ironickým humorem, oddychovka, která nezklame.
Dál než se zdálo (2010)
Pěkná komedie na odreagování, která občas překvapí nějakou tou vtipnou scénou. Motiv "ujetého spolubydlícího" zdá se nevyčerpatelný.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
O něco lepší než první díl trilogie, nicméně nějakou velkou stopu to ve mě nezanechá. Epické souboje elfů i na mě už trochu moc a dialogy s drakem ukazují na hlavní zacílení spíše na mladší obecenstvo...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Velké očekávání, leč zklamání.. Slabší a utahanější příbuzný Pána prstenů.
Ona (2013)
Téma zdánlivě nesmyslné, nicméně se v tom možná spousta lidí najde. Vytyčena je lidská osamělost, melancholie a neustálá touha po naplnění. Každý se dobrovolně uzavírá do svého virtuálního vězení, aniž by vnímal, co se vlastně děje.. Dnešní doba smartphonů mi nepřipadá tak odlišná.. Krátký dialog si střihne i virtuální Alan Watts :) palec nahoru
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Jedním slovem "nádherné" :) Tento film/představení možná spoustu lidem nic neřekne nebo ho z fleku odsoudí. Nicméně stále více přibývá lidí, kteří ho naprosto docení. Není to podbízivé, není to kritizující, je to jen pohled člověka "pozorovatele" na život. A čím více život pozorujeme, tím více v tom uvidíme tu pravdu :) Člověk se stále vyvíjí, sám bych to možná před 5ti lety po pár minutách vypnul a odsoudil, takže pokud je to i váš případ, nic si z toho nedělejte. Třeba za pár let to uvidíte zase jinak. A třeba ne, a taky se nic neděje :)
Nádherná Zelená (1996)
Jeden z filmů, kde myšlenka přesahuje obsah, nicméně ani děj není úplně nezajímavý, přidejte trochu francouzského humoru a máte výsledek. Vzpomínám si, když jsem viděl Nádhernou Zelenou, zrovna v pro mě zajímavém období, jako bych při sledování pocítil takovou hlubokou pravdu a krásu. Chápu, že někomu tahle tématika moc neřekne a vypne jí po prvních pár minutách, nicméně já si to užil naplno :)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Přijde mi že del Toro, na to jaký si vybral oddychový příběh, to místy bere až moc vážně. Příběh, kde se navzájem buší megatunový monstra, i když to vypadá na plátně místy hodně dobře a efektně, mě prostě asi nikdy úplně nezaujme. Navíc občas do očí bijící americký patos. To si radši pustím 3x Fauna, než znovu tohle :)