Poslední recenze (22)
Proč? 13x proto - Sbohem (2018) (epizoda)
Vůbec nechápu, proč tu druhou sérii dělali. První série měla aspoň trochu nápad a byla koukatelná. Ale tohle bylo prostě jen takové zbytečné pokračování, v podstatě se jen omílalo to samé dokola. A korunu tomu nasadil ten konec teda. School shooting? Vážně? Chápu, že je to US dost aktuální téma, ale rozhodně není řešení, všechny problémy světa (od rasismu a sebevraždy přes victim blaming až po school shooting či závislost na drogách - ten seriál měl fakt všechno) nacpat do jednoho seriálu. Ještě štěstí, že tam nehrála ta Selena Gomez.
Stánek s polibky (2018)
Netflix se propadá na jetště hlubší dno.
Fullmetal Alchemist – hledání kamene mudrců (2017)
Převod anime do live action filmu je vždy ošemetná věc. U Deaht Note se to dost nepovedlo, každopádně Fullmetal předčilo mé očekávání (Hlavně u Ala!). Rozhodně to není kdovíjaký trhák a divák který neviděl původní anime se asi bude hrozně ztrácet. Ale je to jeden z nejlepších live action anime filmů posledních let.