Poslední recenze (16)
Cuki ga kirei (2017) (seriál)
krásný anime,, přál jsem si aby nikdy neskončilo :)
Btooom! (2012) (seriál)
Musím podotknout že jsem od toho čekal víc, trochu mi to připomělo Hunger games, nejvíc mě zklamal asi ten konec. Nenašel jsem nikde žádný pokračování, těšil jsem se na to jak to dopadne a nakonec tam není ani to jak se dostanou ven..
Klub sráčů (2000)
já bych šu*al až bych pukal :D , to mě fakt dostalo. Je to sice kravina ale dost sem se nasmál :D