Recenze (12)
Plán 9 (1959)
Kdybych neviděla již před tím Burtonův film, nejspíš bych neváhala s odpadem, ale nějak mě nadchlo to jaký by,l a že i přes neúspěchy věřil tomu, že natáčí opravdu dobré filmy.
Svět podle Garpa (1982)
Kniha plná asi 500 stran emocí, film plný nijakých scén bez nápadu snažící se pouze nacpat obsah knihy do 136 minut, což se mi zdá velmi málo.
Shrek (2001)
Milý film kterým určitě nepohrdnou všechny věkové kategorie. A rádi se na něj podíváte znovu.
Úplné zatmění (1995)
Nesporný talent DiCapria zde byl vyjádřen v plné míře. Jeho postavu Rembauda sice musíte nenávidět, ale při tom plně chápete, proč ho Verlain tak miloval. Skvělý snímek který určitě stojí za shlédnutí.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Chvíli po skončení jsme jenom seděla a přemýšlela, potom dospěla k závěru- geniální.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Po technické stránce skvělé, pár vtipů by se taky našlo i některé rozhovory stáli za tom, ale přeci jenom od tří hodinového filmu bych čekala trochu víc. Především od role Deppa, který hrál opět brilatně, ale už to nebyla taková zábava jako v předchozích dílech.
Amélie z Montmartru (2001)
Jeden z nejskvělejších filmů, které jsem zatím viděla, není jich zrovna moc, ale vím že Amélie zůstane na špičce mého pomyslného žebříčku navždy. Už jenom kvůli úžasnému výkonu Audrey Tautou byste tento film měli vidět.
Romeo, Julie a tma (1997) (TV film)
Námět je skvělý, ale tento film mohl být mnohem mnohem propracovanější.
Zelig (1983)
Woodyho filmu mi opravdu imponují a tento patří k těm nejlepším. Fiktivní dokument už jen to se dá ocenit a ještě k tomu o člověku co se snaží zavděčit tím že změní svou podobu, geniální. Přiznám se, že chvílemi jsem byla zmatená zda-li to není skutečnost, opravdu skvělý výkon všech herců a nejen jich.
Lola běží o život (1998)
Skvělý, originální film, kde se nenudíte ani vteřinu, prostě jenom napjatě sledujete co se přihodí dál a velmi dobře se u toho bavíte, teda aspoň já. A Franka Potente hraje opravdu perfektně.