Oblíbené filmy (10)
Havana blues (2005)
Příběh o přátelství, jedné nevydařené lásce a úžasné upřímné hudbě... to je Kuba! A takovou jsem jí poznala! Je to příběh ze skutečného života na Kubě, který mě i na podruhé a určitě i na poněkolikáté vždy znovu a znovu dojme...
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Film mě prostě uchvátil!
Pravidla moštárny (1999)
"Dobrou noc, princové z Maine a králové nové Anglie" ...krásná knížka a výborný film!
Amadeus (1984)
Úžasný film...
Někdo to rád horké (1959)
Kultovní komedie, která mě bude pořád bavit.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Tomu říkám kultovní film: skvělé herecké obsazení, inteligentní humor, nezapomenutelné hlášky... Film jsem viděla už tolikrát, ale vždycky, když ho zase dávají, nutí mě nechat všeho a dívat se zas.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Bez Popelky prostě nemám tu pravou vánoční náladu... :-)
Kouř (1990)
"To je dobrá pruda teda!" ...ten film ale rozhodně ne! Bavím se pokaždé, když ho pouštím všem svým známým, co ho ještě neviděli. To prostě musí každý vidět!
Hříšný tanec (1987)
Prostě srdcová záležitost... jelikož to byla jediná videokazeta, kterou jsme doma měli, viděla jsem Hříšný tanec snad milionkrát, znám ho celý nazpaměť a vždycky, když ho zase dávají v televizi (video už dávno nefunguje), musím se dívat. Ač by to jako nový film byla průměrná romantická komedie, považuju Dirty Dancing za kultovní záležitost!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Psycho...s mým oblíbeným hercem.