Recenze (141)
Cesta (2009)
Kdyby nebyl konec takový jaký byl, tak dám o hvězdu víc...
Podivní (2010)
Náhodou :-) ... Je tam vidět ta amerika, ale ten člověk to natočil s takovou láskou k žánru. Fakt dobrý film...
Volný pád (1993)
Douglas je tu hotový pekelník... který se navíc špatně vyspal :D
Dravci (1999)
Velice zajímavý film... velice zajímavý soundtrack...
Souboj Titánů (2010)
blabol jak mraky...
Bez soucitu (2010)
pohodivka... nezastavovat se moc nad scénářem a jste v klidu...
Liga výjimečných (2003)
A co se to tam jako dělo?!
To byl zítra flám (2010)
No... asi jsem něco přehlédl, ale tady se myslím, nehodnotí trailery... nebo kozy...
Ošklivé káčátko (1997) (seriál)
Vynikající záležitost :D ...
Pacifik (2010) (seriál)
hodnotím po shlédnutí všech dílů... ne po shlédnutí pilotu, jako někteří idioti tady... HOAWK!