Poslední recenze (13)
Discopříběh (1987)
Jeden z nejlepších původních českoslvenských muzikálů! Hity Michala Davida a skvělý příběh. Žádné psychologické žvásty, ale jednoduchá linie příběhu nešťastné lásky, dospívání... Dávám plný počet hvězd!
Zakázané uvolnění (2014)
Ten film jsem viděl na Seznam.cz. Dlužno podotknout, že začátek byl super. Podobně, jako u filmu Krásno. Taky s Ondřejem Sokolem. Zde však paralela nekončí. Oba filmy mi přijdou jako od jednoho režiséra, ale, šok jsem měl z toho, že uvolnění točil kasovní Hřebejk. Tuhe dialogy, trapné situace, které jsem musel během filmu doslova strávit pozastavením přehrávání, abych se na ně nemusel dívat podruhé, když bych film posouval. Hm, být já tou barmankou, asi bych nevěstu po třetí větě vyrazila z baru.
Teta (1987) (seriál)
Špičkový seriál! Jen hnus, co nadabovali Česi. Jinak - mé dětství. Stačí si jen přečíst titulky. Mezinárodní hvězdy. Takové seriály se dnes už netočí.