Recenze (42)
Dárce (2014)
Nečekala jsem nic a taky jsem nebyla zklamaná...herecké obsazení super, ale bohužel to nestačilo...film se chvilkami táhnul a děj (i přesto, že kniha byla napsána v 1993), kdy společnost žije v nějakém totalitním režimu a jedinec se vzepře a vše změní, tu už byl tolikrát, že už zkrátka ničím nepřekvapí (když neberu, že jsem neviděla v žádném filmu dítě trpět tak, jak tady).
Diana (2013)
80 % Přesně tak jsem si to představovala...není to film, kde se každou chvíli děje něco závratného, ale vpustí Vás to do děje tak, jako kdybyste tam byli a věděli co se děje a proč...a to se mi líbilo a je to kolikrat lepší...
Signál z neznáma (2014)
3,5*, ale protože mám pocit, že scifi filmů je i tak málo, přikláním se ke 4*. Začátek trošku hororový, ale napětí mě drželo pěkně dlouho...konkrétně než se objeví ten ztracený kámoš a pak už to bylo takové divné...ten konec šel udělat lépe...
Čas sluhů (1989)
Jeden z nejlepších českých filmů. Nedokážu si představit, že by to mohl hrát někdo jiný než Chýlková a Roden. Asterová mi kupodivu nelezla na nervy, takže dávám 5*.
Godzilla (2014)
Dala bych 5*, ale...1. vadilo mi, že Godzillu ukázali až v druhé části filmu...do té doby jsem si myslela, že vydávají za Godzillu toho debilního brouka...2. finální souboj mohl být lepší... líbilo se mi zpracování monster, retro záběry a Godzilla byla docela ňufi :)
Bony a klid (1987)
Průměr...ale, když si z toho uděláte chlastací hru (pokaždé jak zazní "Relax"), tak je to ještě lepší...proto dávám 4*
Mystérium sexu (2013) (seriál)
Rozhodně 5*, je to něco nového, originálního a pro některé i poučného :-)
Americké psycho (2000)
Dlouho jsem nebyla tak nasraná, že jsem zabila 1:37 úplně zbytečně...
Odpojit (2012)
Na tento film by se meli divat fakani na zakladce povinne! Těžká realita...
Pařba na třetí (2013)
Nakonec 3*...proste prumer...nic sileneho, ale zadna nuda...