Recenze (1 534)
Mercury (1998)
Při scénách typu "je to horké, pij pomalu" umírám smíchy.
Můj soused zabiják (2000)
Hrozně křečovitý... Matthew Perry je zoufale nevtipnej, Bruce absolutně neškodnej a ty dvě píči na zabití.
Sejměte Cartera (2000)
Z toho krátkýho boxerskýho duelu Sly vs Mickey mohli tvůrci vytáhnout mnohem ale mnohem víc.
Specialista (1994)
Sharon Stone nebyla v žádnym jinym filmu víc sexy, ani v ZÁKLADNÍM INSTINKTU ne. James Woods a Eric Roberts zas nikde jinde tak správně slizký. Miami kam se podíváš.
Demolition Man (1993)
Buď dobrý, Johne Spartane! - Buď v prdeli!.. nebo.. Na záchodě vám došel toalietní papír! - Ha, ha, on neví, jak se používají mušle!!.. nebo.. No, napadlo mě, jestli bys třeba nechtěl sex..? - Vážně sex?! No, tak jo..... No víš, ja měl na mysli šoustání... :)))
Rambo II (1985)
Nejlepší reaganovský akční film a zároveň nejlepší hudba z celé série. Jerry Goldsmith RIP.
Nebezpečné hry (1998)
Příliš přetaktovaný závěř, který chvílemi připomíná Merlose Place... Ale není to špatné - když se k tomu přičtou ty erotické scény. :)
Muž bez stínu (2000)
Chyběl mi tam větší důraz na voayer scény. Verhoeven z toho mohl vymáčknout mnohem víc.
Jackie Brown (1997)
Tarantinova zdlouhavě natahovaná pocta blaxploation s hvězdami (De Niro) ve vedlejších rolích a zašlými herci (zachovalá Pam Grier) v rolích hlavních. Nejcivilnější, nejnormálnější a nejpoklidněji plynoucí Tarantino.
Ten nejlepší (2000)
Laciná přepatosovaná trapná břečka s hrozně špatnýma až trapnýma hereckýma nevýkonama, až protáčim oči... jedno velký přeslazený hovno s hrozně uslintanou oplodňovací hudbou, po který kupodivu neotěhotníte, ale spíš se poserete.