Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Po pomalejším rozjezdu 1. serie následujích 9 nemá obdoby. Není díl, u kterého bych se nudil. David Schwimmer a jeho parádní ksichty mě vždy dostanou. Chandlerův sarkasmus a Joeyho hloupost taktéž. Holky sice trochu zaostávají za výkony svých mužských kolegů, ale dohromady tato šestka tvoří skvělou partu. Jak já jim vždycky závidím ty byty naproti sobě :D.
Červený trpaslík (1988)
Bohém Lister a hnidopich Rimmer. Kdo neviděl, přichází o stovky vtipných a trefných přirovnání. Neustálé popichování Listra a Rimmera a Kocoura nemá konce, ale zárověň taky nikdy neomrzí. K tomu výborné příběhy dělají z tohoto seriálu parádní podívanou. Obzvlášť díly v Kosmiku, který havaroval vícekrát než F-16 :D, nemají chybu. Docela mi vadilo nahrazení Normana Lovetta dívčí tváří Holly, ale nezbývalo mi nic jiného, než se s tímto snad jediným kazem smířit.
Útěk z vězení (2005)
1. serie nemá chybu, 2. je bída a třetí serie zase graduje. T-Bag a Abruzzi jsou bezkonkurenční. Při sledování jsem nidky přesně netušil jak daná situace dopadne a byl jsem napjatý až do konce. Propracovanost děje především první serie a výkony herců dělají z tohoto seriálu výbornou podívanou.
Simpsonovi (1989)
Dr. House (2004)
Skvělé suché vtípky, zajímavé případy a Hugh Laurie, který tento seriál povznáší o několik pater výš. "Všichni lžou".