Recenze (32)
Muž z oceli (2013)
Přemodernizovaný příběh i efekty. Zmatené záběry šarvátek ve vzduchu. Morfeus si musel připadat asi jako Alenka, když padala králičí norou...
Humr (2015)
Málokdy se mi stane, že film nedokoukám až do konce, Humrovi se to povedlo. Velmi strojové hraní všech aktérů, bez mimiky v obličeji s monotonním hlasem bylo první co mi vadilo, ačkoliv to je bezpochyby záměrné. Druhá věc je hudba která mi do děje vůbec nepasuje. Celkově dějová linie je tak nějak divně podaná. Nemůžu než dát jen jednu hvezdu, a to pouze za napad, ktery je originalni a libi se mi...možná se někdy dočkám jiného zpracování.
Moucha (1986)
Celé se to prakticky nehne z bytu Setha Brundlea, ale i tak je to geniální hororový snímek, u kterého vám hodina a půl uteče rychleji, než řeknete borůvkový koláč. Patřím k těm, kterým nevadí mírně nechutné záběry, ale když Goldblumovi slézaly nehty, nebo upadlo ucho tak sem se přistihl jak se šklebím :)
Karamazovi (2008)
Kdybych viděl Karamazovi v divadle s tímto obsazením, byl bych nadšený. Film mě tak nepřitáhnul. A už vůbec ne bokovka s továrníkem, kterému umřel syn...i tak musím dát 3* za filmodivadelní výkony herců.
Útěk do divočiny (2007)
Kdo z nás alespoň jednou za život nechtěl utéct od všeho pryč, ať už kvuli rodině, nešťastné lásce a podobně. Chris McCandless to udělal, a udělal to způsobem, který mě učaroval.
Valentine (2001)
Těžko hledat ta správná slova....
Den, kdy se zastavila Země (2008)
"Dej nám, lidem, ještě šanci. Nevyhlazuj Zemi. Prosíííííím....prossíííííím!!!" "Musím to udělat!" "Nedělej to. Prosííííím....já prosíííím!" "No tak dobře. Najdu a vyhladím nějákou jinou planetu!" ....mnou trošku upravený dialog, ale celkem vystihující celý film. Původní film jsem neviděl, takže nemám s čím srovnávat. Každopádně trochu divně podaná filmová záležitost.
Comeback (2008) (seriál)
Po prvních dílech jsem si říkal : "nic moc no". A po pár týdnech se Comeback rozjel ve slušnou podívanou a musím říct, že mě každý díl pobaví a rozhodně se nenudím. Holt, většina seriálů, či sitcomů má pomalejší rozjezd. Pociťoval jsem to také např.u Přátel. Každopádně zastávám názor, že nato, že je to výtvor české dílny to stojí zato.
Vymítač ďábla (1973)
Konečně jsem zjistil, na co byla parodie Scary Movie 2.
Krokodýl (2000)
Jedna hvězda za toho psa co proskočil tlamou :D.