Poslední recenze (391)
Sedmero krkavců (2015)
Za mňa asi najlepšia slovenská a česká rozprávka.
Halo (2022) (seriál)
Na mňa sa tam až moc kecá veľa epických drístov, ale inak ma to zachránilo pár krát od pozerania Let's dance, takže svoju úlohu to splnilo a minimálne môj vesmír to prežil.
Mizerové navždy (2020)
Nehovorím, že úplne nie, ale asi ma to už minulo a tak nejako som si celý čas nostalgicky vzdychal za tou starou klasikou.