Recenze (286)
Po zániku Země (2013)
Investice do filmu nemalá a bohužel snímek za moc nestojí. Místy jsem přemýšlel zda má film vůbec nějaký děj či zda je pouze lineáně postaven, skončilo to u linearity typu běž a najdi. Film byl pro mne velkým zklamáním.
Centurion (2010)
Co říci o tomto snímku ... poutavý děj, který parádně vtáhne diváka. Drsná příroda, potoky krve a spousta bojů toť asi ke shrnutí snímku Centurion. Za sebe říkám, že mohu doporučit ač vím, že určitě ne každému tento snímek naprosto padne. Čekal bych, že bude mít alespoň okolo 90% a proto mě pouhých 66% velmi udivuje.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Jediné co tento film drží nad odpadem je herecké obsazení. Děj není nic extra a spíš bych to označil za komedii místy už trochu stupidní. Díky hereckému obsazení dávám dvě hvězdy, jinak by to byl odpad.
Král dinosaurů (2007) (seriál)
Hrozná hovadina ve stylu pokémonů atd.. tvůrci musí být hodně bez nápadů, když tvoří takové stupidity.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Příjemný odpočinkový snímek, který neurazí.
Avengers (2012)
Velmi povedený snímek, kterému nechybí spousta akce i humoru. Jediná má výtka směřuje na 3D projekci, která byla naprosto otřesná. Prostorový zvuk hodně pokulhával, přeostřování kamery z postavy na postavu také hodně kazilo dojem z filmu. Hodně stupidní, když je záběr na Thora a vzadu stojí jednooký rozmazaný, následně ho zaostří a rozmáznou Thora a poté opět zaostří Thora a rozmáznou jednookého. Osobně se mi 3D zdálo neslané a nemastné. Bylo to tak 25% povedené 3D a 75% k blití. To je má jediná výtka jinak film bomba. Hulk perlil jak s Thorem tak i u závěru s Lokim.
Šmoulové (2011)
Naprosté zklamání.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Jeden z horších dílů, kdo zná knihu tak potvrdí.
Dluh (2010)
Příliš ukecané, příliš nudné a upoutávky slibovaly mnohem více.
Král Škorpion - Bitva osudu (2012)
Větší hovadinu jsem snad ani neviděl , nevkusné, příšerné a odporné. Šťouchanice, říhání celkově všechno postrádající hnůj.