Recenze (104)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Dokonalá první série, která sršela nápadem, vše perfektně vymyšlené a herecky skvěle obsazené. V druhé sérii to bohužel je už vymyšlené o dost hůř, vše tak nějak méně uvěřitelné a proto tedy čím dál tím víc nudné. Třetí série u mě šanci nedostala.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Jediný sitcom, kdy zatím každá nová série překonává tu předchozí. Zbožňuju Sheldonovo chápání ironie a Rajeshovo "osmělení se" po kapce alkoholu.
Kocour v botách (2011)
Za břicho jsem se nepopadal, ale rozhodně jsem se nenudil. Vynikající animace + svižný příběh = takhle má vypadat animák pro děti i pro dospělé.
Půlnoc v Paříži (2011)
Už po úvodních třech minutách jsem se začal přihlouple usmívat a zůstalo mi to až dokonce. Bezchybný výkon všech herců, ruku v ruce s chytrým příběhem a to vše za doprovodu úchvatné muziky Vám dovolí nasát atmosféru Paříže a mnohé z Vás donutí si zabookovat letenky. Film, který si opravdu nenechte ujít. Jen si k tomu na rozdíl ode mne vezměte sklenku vína a ne piva ;-)
Hogo fogo Homolka (1970)
České filmové pohádky posledních let jsou opravdovou tragédií. Letošní Vánoce jsem ne zcela dobrovolně abolvoval Micimutr a Dešťovou vílu a to mě v mém přesvědčení jen utvrdilo.
Drive (2011)
Věděli jste, že neskutečně pomalé scény nemusí nutně znamenat, že film nemá spád ? Co se týká atmosféry, tak pro mě určitě film roku 2011 (pro mojí těhotnou paní ne ;-) )
Velká vánoční jízda (2011)
Velice povedený film, který Vašemu potomkovi za Vás vysvětlí, jak to ten Ježíšek (v tomto případě Santa) vlastně všechno stihne :D Po delší době jsem se se svým synem bavil v kině stejně dobře jako on ;-) Jediné co bylo opravdu, ale opravdu strašné, byl klip před samotným filmem od jakéhosi Justina Biebera. To byl "hnus velebnosti" !
Šéfové na zabití (2011)
Perfektní herecké obsazení jak už to poslední dobou bývá vůbec nic neznamenalo. Komedie, která se chtěla svézt na vlně "Pařby" a výsledkem byla pouze zběsilá nevtipná jízda. Největší zážitek bude mít člověk z vedlejších charakterů, kdy Kevin Spacey a Colin Farell opravdu excelují. Jo a Jennifer to neskutenčně seklo ;-)
Pí (1998)
Definice: Aronofsky je můj oblíbený režisér ** Disjunkce: Film se Vám buď bude líbit nebo nebude ** Závěr: Mě se nelíbil, byť byl vizuálně opět dokonalý a podmanivý **
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Po trojce jsem se bránil jak jen to šlo, ale nakonec jsem se na to podíval. Překvapilo mě, že to byla o dost menší tragédie než jsem čekal, Depp je pořád ve formě, i když to co bylo v jedničce roztomilé a vtipné je už opravdu neskutečně stereotypní. Ostatní herecké obsazení rovněž precizní, prostě odvedli to co měli a za to jim patří dík, že ty více než dvě hodiny snesitelně utekly. Na další díl se netěším, ale už teď vím, že stejně podlehnu ;-)