Recenze (104)
Černá labuť (2010)
Po pozvolném rozjezdu strhující podívaná, podrtžená skvělými hereckými výkony. Nevěřil bych, že může být balet tak vzrušující. Pro mě letos nejlepší "Oscar" film.
Auta 2 (2011)
Po všech těch strašných recenzích jsem na to šel trošku s obavami, ovšem hned předfilm mě utvrdil, že mě se prostě od Pixaru asi žádný film nemůže "nelíbit". Dokonce i Wall-e(ho) už jsem po několikátem shlédnutí se synkem vzal na milost ;-) Technicky jako vždy úchvatné, nápadů opět milión a "Buráka" mám pořád rád. Běžte na to, vidět to stejně musíte.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Výborný casting, neskutečná výprava (na seriál) a hlavně perfektní příběh, to vše namícháno tak, abyste se nemohli dočkat dalšího dílu. Na druhou sérii ale čekat nevydržím, už jsem si objednal celou ságu G.R.R.Martina ;-) edit: na 2. sérii je již hodně poznat "seriálový rozpočet" a hodně scén je oproti předloze značně zjednodušeno a ochuzeno, epické bitvy z knihy se v seriálu odbududou se stovkou statistů a několika málo kulisami, přesto se jedná pořád o naprosté seriálové zjevení (v dobrém slova smyslu samozřejmě ;-) )
Lucky Louie (2006) (seriál)
Všechny díly jsou neskutenčně našlapané, bez hluchých míst. Humor je pravda "na hraně" , vulgarismy se nešetří, korektní to opravdu není, ale je to děsně zábavné. Možná je to i tím, že každá postava je výborně obsazená a díky tomu dialogy působí zcela přirozeně.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Typické severské syrové zpracování se výborně hodí ke knižní předloze, já měl bohužel velký problém s představitelem "Kalleho" a hereckými výkony přestárlé "Eriky". Je to samozřejmě problém všech knižních předloh, že si člověk hlavní hrdiny představuje nějakým svým způsobem, ale aby Bloomkvista, který v knize dostane do postele každou sukni představoval tak naprosto necharismatický herec je velká škoda. A o herečce která ztvárnila Eriku ani nemluvím, její jediný herecký výraz spočívá v neustálém neurotickém škubání hlavy navíc jde oroti "elegantní" Erice z knihy spíše o udržovanou babičku. Výborná je naopak představitelka Lisbeth. Pokud by u mne nedošlo k tomuto problému se ztotožněním, tak věřím ,že by se mi film líbil.
Kick-Ass (2010)
Film kde překvapuje prakticky cokoliv - strhující a vtipné, prostě přesně to, co jsem od toho nečekal ;-) Jinak lepší soundtrack jsme letos neslyšel.
Alenka v říši divů (2010)
Pastva pro oči jako vždy, skvělé herecké výkony jako vždy (až na Alenku), ale tenhle Burton mě chvílema trokšu nudil. To se mi u něj stalo poprvé. 70%
Pacifik (2010) (seriál)
Nuda a šeď zabalená ve velkorozpočotvém pozlátku. Celou dobu bojuji s problémem vůbec s někým se aspoň trochu ztotožnit, což je u válečné série pro mě zásadní problém. "Bratrstvu" nesahá ani po bajonet.
Nějak se to komplikuje (2009)
Svěží komedie bez hluchých míst. Tradičně vynikající Meryl, příjemně uvěřitelný "vyčůraný" Baldwin a snesitelný Martin. Kombinace která funguje celé dvě hodiny a rozhondě nenudí.
Ninja Assassin (2009)
Opravdu něco strašnýho. Čekal jsem "béčko", dostal jsem "déčko" s "céčkovými triky" a "éčkovými herci". Už dlouho jsem takhle nelitoval ztraceného času.