Poslední recenze (32)
Nech svět světem (2023)
Videl som to dva krát v priebehu dvoch dní pretože som si tú vťahujúcu atmosféru chcel vychutnať ešte raz a fungovala stále. Takéto filmy môžem. 9/10.
Poslední Mohykán (1992)
Po rokoch a ďalšom zhliadnutí je to stále lepšie a lepšie. Jeden z najlepších filmov, čo som kedy videl. Prakticky celú druhú polovicu som pozeral s otvorenými ústami a slzami dojatia. Dokonalá Mannova réžia a scenár, takisto kamera a hudba, a vlastne všetko ostatné. Pre mňa osobne má tento film najlepšiu, najdojímavejšiu a najúprimnejšiu romantiku akú som kedy vo filmoch videl. Madeleine Stowe tu bola vážne nádherná a s parádnym Lewisom sa k sebe neskutočne hodili. 100%.
Maniac Cop (1988)
Atmosferické béčko z konca osemdesiatych rokov, ktoré mi vôbec neprišlo k smiechu. Plusom sú krátka stopáž, Bruce “Ash“ Campbell + jeho blondska a skvelá atmosféra nočného New Yorku. V malej úlohe reportéra sa objavil aj Sam Raimi. Dúfam, že ten sľúbený Refnov seriál, ktorý sa chystá už pár rokov jedného dňa dostaneme.