Recenze (70)
Vraždy na Shetlandech - Epizoda 6 (2022) (epizoda)
Opět brilantní zakončení série.
Predátor: Kořist (2022)
Tanec s vlky vs. šmejd z vesmíru aneb druhý nejlepší Predátor hned po tom s Árnym.
Na nože: Glass Onion (2022)
Kdyz jsem dal jednicce plnych pet, tak tu davam ctyri. Rozjete opet vyborne po vsech strankach, ale zaver se dle me uplne nepovedl.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Ja se bavil od zacatku do konce, takhle zpetne me jen prijde, ze to byla velice jednoducha story, ale bozsky odvypravena.
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
Moc pekne na uvod a zaver mistrně vygradován s paradní tečkou na uplný zaver.
Ježek Sonic 2 (2022)
Bez Jima by to bylo za 3 hvězdy.
Batman (2022)
Dost slušný, pár velmi slušných momentů a i finále se povedlo, jen jsem furt čekal na nějaký úplně wow moment a ten nepřišel.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Překvapivě povedené, v půlce se to trošku táhlo, ale jinak bojovky luxusní.
Králíček Petr bere do zaječích (2021)
Možná to němá wow efekt jako jednička, ale myslím, že se jedná o velmi důstojné pokračování, které bavilo nás dospělé a hlavně děti, pro které je film určen, takže spokojenost.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Užil jsem si to, ač některé citové výlevy mohli být kratší a potenciál tolika postav a paralelních světů mě přišel trošku ne úplně využit, ale zas by to pak nebylo pro méně ználé tak srozumitelné. Každopádně povedené.