Recenze (140)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
přehláškované! akcí nabité, bezdějové wau....hlavně že jsou kucí pohromadě
Resident Evil: Odveta (2012)
je to moc pěkný film-člověk u něj usne jen asi na 20 min. kdyby alespoň ty akční scény měly více nápadu, ale tady není nic. Celý film připomíná spíše hrané intro do hry. Asi mezi Millou a Paulem nebyl dlouho žádný sex a proto musela za trest hrát v jeho dalším skvělém filmu. Myslel jsem že letos nebude nic horšího než Total Recall, ale spletl jsem se a to hodně.
Total Recall (2012)
tak kde začít...asi tím, že tento film patří na stránky WWW.zbytecnefilmy.cz ( mozna bude i com) teplý výraz Colina Farrela, Terminátorská Kate Beckinsale, vlak skrze jádro ... já se ptám proč? Tento film naprosto nevtáhne diváka do děje a po prvních 10ti minutách se těšíte na konec. 2 hvězdy jsou za 3 prsa prostitutky :-)
Avengers (2012)
paráda!!!+ sexy kostýmky a sexy křivky Cobie Smulders
Bitevní loď (2012)
svižné nadupané efekty, super hudba, podpora námořnictva???proč ne...královsky jsem se bavil celou dobu! sice je to náborový film: We want you to us NAVY a z celeho filu je slyset USA USA USA, no a co Avatar byl zase eko film. Podle mě parádně řemeslně uděláno.
Ghost Rider 2 (2011)
no po všech stránkách ne...mohlo být hůř...mohl jezdit na HAYABUSE.
Uvnitř (2007)
tan film je opravdu zvrácený...opět tupé chování postav...ale klobouk dolů před amatérskými chirurgickými zákroky, kde i Doktor House by to už vzdával, tam nastoupí nůžky...úžasná verze je s amatérským moravsko, něco dabingem :-) jinak kamera dobrá, maskéři jak co... moto filmu: jak silné je mateřské pouto
Austrálie (2008)
velkolepé lokace byly fajn, stejně jako somewhere over the rainbow, která v těchto dnech zažívá reinkarnaci ( ovšem, když už tam zazněla po 998 tak už nebyla mou oblíbenou)...herecky mi přijde Nicole jako studenej čumák jako v Návratu do Cold Mountain...ale nějak mě to bavilo na 3 hvězdy
X-Men Origins: Wolverine (2009)
za kotlety a záběry z válek 3 hvězdy
X-Men: První třída (2011)
bylo to retro, byly tam letadla, ponorky a Wolverine je poslal se klouzat...3 hvězdy