Recenze (28)
Super drbna (2007) (seriál)
you know, i love you!! x.o.x.o.
Zombies: Den-D přichází (2008)
plno krve, kusů masa, zběsilých zombie, kteří jsou nebývale rychlí, ohební a chytří. sice špatně sestříheaný remake, ale účel to plní:-)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Hodně jsem od toho očekávala, což jsem neměla dělat. Staré vtipy (už nepůsobí tak vtipně). Nostalgické zavzpomínání. A taky kila navíc.
Brzy to přijde (1999)
trapné. trapné. trapné. dialogy mezi třemi děvčaty naprosto stupidní.
Oni (2008)
"proč? tak proč?!" "Protože jste byli doma.." ..opravdu dobré vysvětlení, proč zabíjet:-/
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
jeden z nejlepších "hororů", co jsem viděla:-D velice chutný hlášky:P "přijeďte do nemocnice..":-D
Děti noci (2008)
to asi pochopím, až budu starší:D (jak s oblibou říkává můj bratr:P) nevím proč, ale film mě prostě vůbec neoslovil a děj se mi zdál prakticky o ničem..
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
podle mě to horory moc nejsou, ale je to zajímavej seriál. a po jenifer jsem měla opravdu nepříjemnej pocit...
Mamma Mia! (2008)
i když děj sice nic moc, tak nemůžu popřít, že jsem se hodně nasmála:-) a písničky od ABBY, perfekto:D
Strašidelný dům (2003)
rodinný film, co vás možná potěší, možná ne. největší respekt mám z Terence Stampa alias Ramseleyho. občas tam byly pěkný momenty...