Recenze (19)
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Film: špatný vtip. Animace ptáku: skvělý vtip!
Matrix Revolutions (2003)
Revolutions jsem zkoukl po čtyřech letech a musím uznat, že je to jiný zážitek než právě před těmi čtyrmi lety. Super hudba a akce a ten závěrečný souboj má něco do sebe. Matrix je pro mě jedna z nejlepších trilogií co jsem měl tu možnost vidět.
Souboj Titánů (2010)
Zklamání a pořádna porce nudy. Nezajímavá hudba, akce. A na takové celkem slušné obsazení se herci taky kdo ví jak nevytáhli. ( Ta Gemma mi nějak nesedí )
Iron Man 2 (2010)
Pro mě stejně dobré a zábavné jako první díl. Robert skvěle hláškuje, Gwyneth to sluší. Akce se mi líbila takže 4* zasloužené
Počátek (2010)
Pro mě největší zážitek roku! Těch 150 min. uteklo v kině jako nic a skvěle jsem se bavil. Dále musím pochválit skvělou hudbu, super obsazení a taky hlavně krásnou Marion Cotillard.
Pouliční rváč (2009)
Nuda, Nuda, Nuda.... a ty souboje wtf??? Dávám dvě hvězdy za Austina
Miami Ink (2005) (pořad)
Je to vážně zábava na to koukat, charismatičtí tatéři k tomu zajímavé příběhy. Navíc jsou to vážně umělci. Jednou bych chtěl aby mě tetoval Ami a pak bych to vzal do LA za Kat Von D.
LA Ink (2007) (pořad)
Jo tohle mě baví, fajn se na to kouká a miluju tetování. Dal bych 4* ale za Kat Von D musím jednu přičíst.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino mě opět přesvědčil, že je nejlepší. Pancharti jsou pro mě nejlepším a nejzábavnějším filmem roku 2009. Na Christopha Waltze jako Hanse Landu jen tak nezapomenu..... a k tomu ta krásná Shosanna !
Cesta (2009)
Skvělý film se skvělou depresivní, postapokalyptickou atmosférou. Viggo opět ukázal, že umí. Jsem zvědavý na knížku, která už je objednána.