Poslední recenze (8)
Joker (2019)
Pověst filmu mě dohnala před projekcí. Tím spíš jsem nečekal mnoho. A dostal jsem mnohem víc. Jak řekla kolegyně, která na film šla se mnou, "na Oscara je snad všechno krom kamery", a já bych to kldině hodil i té kameře. Dostal jsem silný, depresivní, hutný snímek, který i bez ryzí akce a fantastična dokázal být komixový a přesto reálný a....no, budu se opakovat, silný. Phoenixovi stavět sochu, nebyl lepší než Heath, ale zároveň Heath nebyl lepší než on, na to je povaha obou snímků příliš rozdílná. Každopádně jeho výkon byl hlavním důvodem k nepříjemnému/hloubavému pocitu, který jsem si z kina odnesl. Jeden z nejlepších kinozážitků v mém životě.
Titanic (1997)
Co si budem povídat - skvěle natočené, výborná hudba, nádherná (a herecky výborná) Kate Winslet..oukej, i ostatní herci byli dobří, jen jsem měl potřebu ventilovat úchylku. Nicméně možná trochu přílišná roztahanost a přece jen maličké chvilkové nedostatky mi brání jít na plný počet. Že to člověk poprvé viděl v 8mi letech a byl z toho paf (katastrofa! ledovec! kozy!!) samo o sobě na kompletní sbírku hvězd nestačí. Ale musím uznat, že jsem mezi 4* a 5* váhal delší dobu.
Zelená míle (1999)
Tento snímek ve mně zanechal asi nejsilnější první dojem ze všech snímků, jaké jsem kdy spatřil. Bohužel, při dalších shlédnutích se prvotní koule, totiž kouzlo, vytrácí, naštěstí bylo napoprvé natolik silné, že ani tak snímku neškodí, a i po více zkouknutích fungují herci, hudba i příběh skvěle, možná malinko zkrátit stopáž by neškodilo. Jo, je to chvílemi hollywoodská ždímačka oční slané vody, ale jelikož to sebralo i cynické prase jako su já, tak to tomuto snímku spolu se silou prvního dojmu moc rád odpustím.