Poslední recenze (902)
Vyměřený čas (2011)
Jediná věc, co mě strašně srala, byla ta myšlenka ála bolševická revoluce a beztřídní společnost - pro všechny tolik, kolik potřebují, dávat tolik, kolik můžou... Blbost děsivá. Ostatní je ovšem jiná káva.
Kingsman: První mise (2021)
Hrozně, ale strašlivě roztříštěné. Něco bylo naprosto geniální (proměna zeleného lidí venkova na zemi nikoho), něco "jen" dobré (boj s Rasputinem), ale než se na ty scény dostalo... No, řekněme, že skoro k nepřežití. Už jsem jen v roli hlavního záporáka čekal Dr. Moriartiho :-)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Jedna hvězda za naivitu. Očividně to nebyl můj šálek čaje (ač už dávno nejsem cílová skupina) a pochybuji, že bych cílovka byl v době premiéry...