Recenze (126)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Možná, že kdybych neměl několikrát dohraný všechny hry na ps2 přikulil bych 3 ale pro mě bohužel zklamání.
Pátek třináctého 8 (1989)
Jason se promenuje po městě nikdo nic. Jason vtrhne do bistra rozmlátí dveře nikdo nic. Jason v kanálech pronásleduje oběti a voni si dou pohodovou chůzí jakoby byli na procházce ve stoce. Tak tenhle díl je fakt otřesnej.
Na nože! (2010) (pořad)
Zatim po 1 díle. Ano šéfe mělo šťávu ale tenhle pořad zatim nemá. Všechno se mi zdálo zbytečně moc přitažený. Ale uvidíme podalších dílech třeba se to zlapší.
Machete (2010)
Ze všech filmů na který jsem se těšil (Expendables, Predators a Machete) je pro mě Machete nejlepší. Drsná akce, kvalitní černej humor, Danny Trejo a Steven Seagal jako záporák super. Robert nesklamal. Škoda, že nerežíroval i Predatory.
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
V porovnání s konkurencí na tv nova úplně jiná liga.Na tohle se nechá apoň dívat kdež to na nově ne.
Talentmania (2010) (pořad)
Typická sračkovatá novácká produkce. Porota se tváří jako by seděla na horkých kaštanech a pan moderátor už neví coby tak jen uráží a uráží.
Krokodýl zabiják (2007) (TV film)
V každým záběru je krokodýl jinej. :D
Drtivá porážka (2008) (pořad)
Na tuhle soutěž člověk nepotřebuje žádný fyzický trening. Oproti Ninja faktoru slabý čajíček.
Expendables: Postradatelní (2010)
Super nářez a scéna v kostele kde se sejde svatá trojice je třešničkou na dortu.
Rock ze střední (2009)
Jsem fanda rockové muziky ale tohle nemělo s rockem co dělat.