Recenze (126)
Kód smrti (2008)
Veliká škoda že ty bitky byli tak neskutečně špatně sestříhány.Jinak se mi kupodivu film líbil protože Steven tady hláškuje a vandruje skoro jako za starých časů.Jen je fakt škoda rvaček pač bylo jasně v každém druhém záběru vidět že to není mistr osobně.
Poslední noc (2009)
Nemůžu si pomoct ale pro mě je to komedie.Protože co tady Steve předvádí je k smíchu.Takže ta hvězdička je za výkon Stevena jinak je to samosebou odpad jako řemen.
Bez slitování (2007)
Z námětu by se 100pro dalo vytěžit víc.Takle to dopadlo vcelku slabě a souboje tak ty sou hodně odflinknutý.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
4tá je za Anne Hathaway
Studený jako kámen 2 (1997)
Spíš smutnej tragi pokus o free pokračováni.
Studený jak kámen (1991)
4 hvězdy protože to byl jeden z filmů na kterých jsem vyrůstal.Má slabší scenář ale zato pár pamětihodných hlášek a taky pár chybek např.když se pere Stone s nabouchaným motorkářem v 19 minutě tak v několika zaběrech má a nemá vestu.Stejná věc je i při honičce Stone s Icem.Než vjedou do tunelu tak Ice nemá šátek v tunelu ho má a v dalších jednou má jednou ne atd.
Záhada Blair Witch (1999)
Plný počet je za to,že při prvním sledování na které asi nikdy nezapomenu(byla středa venku tma jak v ranci všichni ostatní spali a já kreten čumim sám.Při konci jsem se málem zesral a pak se ani nepohnul opatrně vypnul tv díky za dalkovej ovladač a trvalo dlouho než sem usnul)Excelentní zážitek.
Gremlins 2 (1990)
Spíš 3 a půl.
Battle Royale II: Requiem (2003)
Bohužel o dost slabší 2.
Battle Royale (2000)
Suprovej,drsnej filmeček.