Recenze (126)
Icarus (2010)
Na Dolpha je to nadprůměr.Na 4 to sice není ale já je prostě musím dát protože pro mě je to nejlepší film od Času pomsty.Jo a eště Pohyblivý terč taky koukatelný.
Turnaj zabijáků (2009)
Oddychovka na jedno podívání.Rozjezd solid ale ke konci už mu dochází dech.SPOILER:škoda že Scott odpadnul mezi prvníma.
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Zatím nejlepší Jasonovka.Ještě mě čeká 7 a 8 ale pochybuju,že tenhle díl překonaj.70%.
Pátek třináctého (2009)
Hvězda za konec na řetízku.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jäk už bylo řečeno v v komentáři Toma Hardyho bez Zdeňka Pohlreicha by to bylo úplně někde jinde.
Ninja (2009)
Skoro stejné jako Ninja assassin jen ne tak krvavé.
Ninja Assassin (2009)
Pro mě snesitelnej ninjovskej film.
Kurýr 3 (2008)
Skoro stejný jako 2.Jen škoda nepřehledných soubojů.
Voják (2006)
Průměr 1 nebo 2 kvalitní hlášky jinak nic, fighty špatně sestříhaný.2 hvězdy za Roberta Patricka a odkaz na Terminátora.
Česká miss (2010) (pořad)
Celou tuhle televizní estrádu jsem se přinutil shlédnout jen kvůli Jean-Claudovi.Když to vezmu kolem a kolem tak celý to byl absolutní průser.Nevim jak to vidíte vy ale nechat Leoška debila Mareše aby si ďál prdel z Van damma bylo už trochu moc.Celej problém je v tom,že pořadý vysílaný na živo se většinou nevyhnou trapnejm kecům(Mareš,Hejma) a po každý když zabrali Van Damma bylo vidět jak se nudí.Nedivim se mu.Ale co tam předved Mareš nemá obdoby bejt na místě Clauda tak bych mu o reklamě jednu švihnul.Pro mě to bylo porvý a naposled co sem sledoval tenhle pořad.Adrenalinový úkoly byly převzatý ze streamu.Jak tam kočka Andrea podnikala ruzný extremy a zrovna scénka s akváriem a jeho čistěním tam byla a mám takovej pocit že v úplně stejným.Takže závěrem můžu říct, že to byla sračka jak víno.