Recenze (31)
Teror (1997)
Občas je třeba vypnout a odreagovat se něčim, o čem víte, že je úplná blbost. Skvělý, čas jsem zabil... A ani jsem se nenudil. Jednoduchý, trochu přehnaný, ale podobně to ve světě chodí..
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Tohle fakt ne, sem tam se pobavíte, ale docela bída...
Druhá šance (2009) (pořad)
Přijde mi to ubohý. chápu, že ty lidi prožili něco, co je psychicky úplně rozdrtilo, ale myslim, že tohle jim štěstí nevrátí. I když zase na druhou stranu jim to přeju, lepší než sedět doma s rukama v klíně.
Porota (2002) (seriál)
5* kvli tomu, že mám rád filmy typu 12 angry men. Mně se to velmi líbilo, jen škoda, že není kde to sehnat :/
Česká soda (1993) (seriál)
Základ veškeré satiry, která u nás mohla být, nechť nerad to říkám, ale byla asi taky jediná, která vůbec na obrazovkách byla.
Mechanický pomeranč (1971)
Jedna z mála věcí, kde jsem četl knihu a musím říct, že ten film je úplně perfektní. Přesně jako by to bylo z mé hlavy. Tak hrozně šílené a zamotané. Skvělá věc . M. McDowell sehrál perfektně.
Big Lebowski (1998)
Dude...
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Jeden z mála seriálů, který mě opravdu připoutal a hrozně jsem pokaždé těšil, co Earl bude napravovat v dalších epizodách. Ale od té hrozné stávky jsem ho ještě neviděl, takže nevím jak se vyvíjí a doufám, že hodnocení nebudu muset měnit.
Odpadlík (1992) (seriál)
Vždycky jsem obdivoval Bobbyho Sixkillera a chtěl jsem mít tak hezky barevný saka jako on.
Nekromantik 2 (1991)
A to jenom kvůli tomu konci. Prostě já myslel že umřu. Takový jsem tedy opravdu nečekal. Celkově byl film docela perlička na festivalu otrlého diváka.