Recenze (998)
Pavučina (2023)
Řemeslně dostačující a po atmosférické stránce působivé. Herci jsou na filmu to nejlepší a především Antony Starr tady má roli ušitou na míru. Obrovská škoda že finále je neskutečně hloupé a předvídatelné a po všech působivých atmosférických hrátkách v průběhu filmu srazí celý snímek k pouze uspokojivému průměru. 6/10
Díra (2019)
Vynikající nápad převedený do chytrého, podnětněho a brutálního snímku s potenciálem být obdivuhodnou sociální studií. Velká škoda že se to nakonec neubránilo klasickým žánrovým berličkám díky kterým všechen ten potenciál ke konci trošku vyšuměl. Ve výsledku ale parádní klaustrofobický thriller za který by se nemuselo stydět ani A24. 8/10
Gran Turismo (2023)
Technicky solidně zmáknutý, pěkně natočený i zajímavý po vizuální stránce. Kupodivu ale i důstojně napsaný a pěkně zahraný. Plnokrevný a zábavný popcorn i uspokojující sportovní drama a závodní akčňák. Hlavní ale je že Neill Blomkamp je zpět v první lize. 7/10
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Krátká ale za to ani na chvíli nezpomalující krvavá jízda. Evil Dead Rise má hromadu nápadů i řemeslné kvality. Na snímek z této frančízy je to sice málo drzé ale vynahrazuje to neutuchající energií a agresivitou což při tak krátké stopáži zajistilo že jsem se opravdu ani na chvíli nepřestal bavit. Mimochodem stylovější úvod s představením filmového loga jsem dlouho neviděl. Cronin překonal Alvarezův remake a vůči Raimiho klasice nakonec obstál s přehledem. 7,5/10
Klasický horor (2021)
V rámci buranských krváků ve stylu Pach krve nebo Texaský masakr se De Feo a Strippoli nebojí regulérně inovátorských postupů. Brutální a krvavé masakry střídají béčkové meta dialogy a v obouch těchto aspektech se snímek může opřít o parádní atmosféru i zajímavý nápady balancující mezi seriózně kvalitním psycho terorem a béčkovými masakry. Závěr už mě definitivně přesvědčil o tom že tady se hraje vyšší liga než u výše zmíněných titulů. Klasický horor je Pach krve s Peeleovskou pointou na závěr! 7,5/10
Transformers: Probuzení monster (2023)
Z vrcholu blockbusterové tvorby a esence popcornové zábavy se stala hloupá a hnusná pohádka pro děti které sbírají hračky od Hasbra. Když si uvědomím že Transformers už nemají sympatický hlavní hrdiny a hlavně ani tu špičkovou technickou stránku tak se dostanu k tomu že tahle série už vlastně nemá vůbec nic. 4/10
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Po hrozný čtyřce poměrně milý překvapení. Poslední rytíř je sice debilní ale zábavná a místy strhující popcornovka. Při absenci sympatických herců v hlavních rolí navíc dost potěší naprosto parádní Hopkins. 5/10
Transformers: Zánik (2014)
Totálně přepálený a naprosto debilně napsaný film. S Shiou zmizelo i veškeré charisma téhle série a zůstala jen špičková technická stránka. 4/10
Transformers 3 (2011)
Vizuálně strhující a scenáristicky stále snesitelné. Shia je geniální a Bay se poučil z přepálenosti ve dvojce a trojka je v klidu stravitelný popcornový náhul. 7,5/10
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Letní blockbusterový náhul se vším všudy který je zábavný, vizuálně kulervoucí ale bohužel narozdíl od jedničky začne místy doplácet na překombinovanost a přepálenou stopáž. Shia, Turturro i Rodriguez ale naštěstí pobaví i ve chvílich kdy robotí rubačky ztrácí efekt. 7,5/10