Poslední recenze (126)
King Kong (2005)
Po letech jsme si konečně znovu pustily tento velkofilm a znovu mě opravdu dojal. Chudák King Kong :( Triky na tu dobu byly velmi na úrovni, možná lepší než dnes. Režisér Lotra si dal záležet, aby nám na konci ukápla slza a ne jen jedna. Zvířata mám radši než lidi a ke konci mi bylo fakt líto toho, že Kong vylezl na ten mrakodrap, kde mohl najít jen smrt. Herci byli skvělí, hudba se také povedla, uteklo to. Nemůžu skoro nic vytknout.
Taylor Swift: The Eras Tour (2023) (koncert)
To byla ale krásná podívaná v IMAXu, div jsem nezačla tancovat! Bylo to skoro jako naživo, ale lepší než naživo a koukat někde z dálky.
mamma + mamma (2018)
Tak moc jsem se na tenhle film těšila podle traileru. Sehnala jsem si ho aspoň online. Hlavní dvě hrdinky mi byly sice moc sympatické, ale bohužel selhal scénář. Navíc dvojice žen žije v podivné trojici s bývalým přítelem jedné z žen. Možná je to tak v Itálii běžné, ale mě to přišlo nereálné. Obě ženy se snaží o dítě, to je tak vše, čeho se tu dočkáte. Nebylo to ani vtipné ani dramatické ani moc romantické. Mrzí mě to, ale musím dát jen 2/5.