Recenze (121)
P.S. Miluji Tě (2007)
Film který překvapil nejen tím,že si ho i pání shlédnou bez řečí ale i dokážou ocenit.Herecke výkony byli též překvapivé a vynikající.Za poslední roky fakt moc pěkný Romantický film z USA,který se vydařil.
Zlo mezi námi (2003)
Švédské drama nominované na Oscara, u kterého se prostě nepřestáváte divit, kde se v lidech bere tolik zášti, vzteku... Tak trochu jiný film o šikaně.
Mnichov (2005)
Steven Spielberg nezklamal. Vůbec jsem nečekal,že to může být tak bravůrní film s dokonalou hudbou,a s vynikajícími herci.
Úsvit mrtvých (2004)
Na tento film se dívám furt a furt dokola a vubec mě nenudí. Má super akci, černý humor a napětí. Dokonce si troufám tvrdit že je to nejlepší "Zombie" film, který jsem zatím viděl.
Zvláštní dny (1995)
Kathryn dokazuje, že není žádný amatér, ale výborná režisérka. Natočila vážně vynikajíci Sci-fi/thriller, plný báječné atmosféry a plných vynikajících hereckých výkonů. Pro mě jeden z nejlepších Sci-fi této doby. 98%
Twister se vrací (1998) (TV film)
Slátanina. Tohle nemělo nikdy vzniknout.
Twister (1996)
Jeden z katastrofických filmů,který se vážne povedl a má i DĚJ. Skvělá podíváná s vynikajícími efekty a dobrými herci. Film od začátku do konce má plnohodnoutnou atmosféru a výbornou hudbu. Na tu dobu opravdu hezké 90%
Znamení (2002)
Super FILM.Je to prostě typický Shyamalan. Atmosféra filmu je místy děsivá. Kamera výborná. Hudba klidná.Napětí bere divákovi dech.
Transformers: Recyklace (2007)
To si ze mě delaj srandu ne? Jak se tohle může natočit? Fakt síla tento film. Pro mě jasný ODPAD.
VALL-I (2008)
Podle mě super film. Skvěle je zpracovaná celá animace filmu .. Rozhodně nezklame