Recenze (4 204)
Marvels (2023)
Holy shit! Ten film má všechno, co jako comicsama poblázněný dvojče Kamaly Khan potřebuju jednou za čas k životu: ultimátní chemii mezi hl. postavami, ztřeštěnou (a zároveň přehlednou) akci, je zábavnej a není zbytečně dlouhej. Jo, a ještě taneční muzikálovou scénu, OMG!! Po uzívaným seriálovým Marvel-maratonu z předchozí noci byl tenhle můj soukromej mini návrat do MCU naprostou parádou. Zdravim zapšklý páprdy z MovieZone 😀. [IMAX]
Babylon (2022)
"Proč se koukáme na filmy" - The Movie [SkyShowtime]
Nikdo tě nezachrání (2023)
Já celý život trpím akutním nedostatkem podobných filmů a cca milionem dalších řad Akt X k tomu. Tahle poetická vyvražďovačka hordy strašidelných emzáků rukou uťáplé panny na samotě u lesa naštěstí na chvíli zahnala absťák, chci ale víc. Mnohem víc!! Povídal bych si s režisérem o tom filmu dlouhé hodiny. A chtěl bych ho zažít na vlastní kůži. [Disney+]
Men (2022)
Poetická pikačovina pro inťoušský hipstery anebo artovej meditativní horor pro všechny, kteří si procházejí psychologickým clusterfuckem? Asi obojí. Já můžu každopádně po skončení téhle haluze s rukou na srdci říct, že jsem se bál (anebo spíš "byl znepokojen") jak sviň, a taky že jsem teda kua do zádele nic podobnýho ještě v životě neviděl. Garland je magor par excellence permanentně na tripu, a já doufám že natočí další nepřiznané části Anihilace z VanderMeerovy Zóny! Šmoulové vědí. [HBOmax]
The Covenant (2023)
Totální šleha. Nejsugestivnější válečná věc od Generation Kill s dvěma infarktovými filmovými polovinami v podobě 1) survivalu a 2) tíživého dramatu. Dvě hodiny křečovitého svírání rukou v pěsti. Fakt masterpiece a bezmezné nadšení. [Amazon Prime]
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Netuším, do jaké míry je legrační anebo zvrhlé, že se královsky bavím u filmu, který nejspíš přijde většině populace extrémně odporný, brutální a šokující, ale tak to prostě je. Tímto oficiálně děkuji odkazu Sama Raimiho! [HBOmax]
Černé zrcadlo - Loch Henry (2023) (epizoda)
[Netflix] sebeparoduje novodobou honbu za dokonalými dokumenty v intenzivní multižánrové hodince, na jejímž konci se mlátí smích s pláčem.
1883 (2021) (seriál)
Na světě je zatraceně málo westernových dramat. Ať se z toho prosím už klidně stane boom. Potřebuju víc, mnohem vic. Bylo navíc jasný, že když to má v podstatě stejnou premisu jako Žambochovo Na ostřích čepelí, tak se do toho bezvýhradně zamiluju. Zkouknuto za den. [SkyShowtime]
Legenda jménem Vox Machina - Série 2 (2023) (série)
Není co řešit. Až na hnusný 3D počítačový draky (nechápu ten propad v animaci) se pořád jedná o zdaleka nejlepší adult fantasy sérii na jakýchkoliv platformách. Tohle prostě nesmí minout žádný fanda D&D a Sword and Sorcery. [Amazon Prime]
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
No dobře, tak já teda konečně začnu poslouchat Beastie Boys aneb za tohle ještě v kině utratim majlant! Projednou nadšené fandovské výkřiky po US premiéře nelhaly, a vážně TO JE nejlepší marvelovka po Endgame. Ultimátní koktejl napětí, akce, vtipu a emocí. Bitka v chodbě orgasmus. Way to go, Mr. Gunn, way to go indeed... [IMAX] + [CineStar Anděl ATMOS]