Recenze (373)
Návštěvníci (2022)
To že přistěhovalci nemají volební právo je veliké plus. Jak by byli ve Francii, Anglii atd.. štastní, kdyby hordy nájezdníků neměli volební hlas. Film je naprosto zbytečný.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Lera Lynn & T Bone Burnett je na seriálu to nejlepší. Laru tvůrce obsahu ani nezmínil, což je trestuhodné. Všechny série jsou utahané a stačily by jen 2-3 díly.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Podivně hambózně okopírovaný Willyho kouzelný svět (2021)
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Naprosto trefné bylo, že když měli u Tillmanů puštěné TV a ve vysílání byl Trump, tak nadšeně hýkali :-) Pěkná pakáž ...
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010) (seriál)
Velká vlastenecká válka začala 17. září 1938 a v dokumentu není nic o spolupráci rusáků s Hitlerem a přepadení Polska o Katyni a Finsku také nic. Je to o ničem, jen bolševický blábol ... Bez spojenců by rusáci nikdy nevyhráli. Tohle má smysl https://www.csfd.cz/film/275830-apokalypsa-2-svetova-valka/630448-agrese/recenze/
Dalibor Janda - oheň, voda, vítr (2023) (TV film)
Možná by se mě líbil jeho hlas, kdyby hrál něco normálního a ne ty jeho hrůzy. Škoda ho a za jeho hlas má ode mě jednu hvězdu. Naprosto ovládnut bolševickou mafií, která mu povolila jen vyjeté koleje. Ale po revoluci mohl ukázat co v něm je, ale asi byl unavený a tak jen dál hrál srágory.
Creepshow III (2006)
Je to opět v tom samém duchu jako předešlé díly, zlehka potrhlé, komické a nechutné. Velice připomělo z 1. serie příběh o dědečkovi, který chtěl svůj dort :-)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Pokud má někdo potřebu seriozního pohledu na historická fakta o Da Vinci, tak tento seriál velkým obloukem obejde. V tomto případě jde jen o průměrné dobrodrůžo. V průběhu se ocitají v seríálu opravdové postavy z této doby, ale vše je jen pro to, aby si je autor ničemně přispůsobil svému přihlouplému účelu.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Od začátku velký růžovobleděmodrý kravatový sliz.
Pokoj (2003)
neuvěřitelné :-)