Oblíbené filmy (10)
Procitnutí v Garden State (2004)
Zach Braff je můj oblíbenec už od časů, kdy jsem začal sledovat Scrubs (mimochodem skvělý seriál), takže jsem byl na jeho první samostatný projekt velice zvědavý. Musím říct, že už od prvních minut sem byl naprosto unešen. Příběh sice není moc originální, ale filmy postavené na jednoduchém ději mám odjakživa rád. Úžasně vybraný soundtrack jenom podtrhuje atmosféru Státu zahrad, který se pro hrdinu stane opět domovem, o který přišel už dávno.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Nejkrásnější film o životě a smrti, jaký jsem do teď viděl a taky jediný, u kterého jsem brečel a nemusel tam umřít pes.. You can swear, you can curse the fate. But when you get to the end... you must let go.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Bezpochyby minimálně, MINIMÁLNĚ jeden z nejlepších filmů všech dob. Podvědomě to tušil v šestnácti, velmi dobře to ví teď.
Útěk do divočiny (2007)
Interview s upírem (1994)
Pozemšťan (2007)
Přednosta (2003)
Z tohohle filmu vám zůstane tak příjěmný pocit, že ho si vždycky s chutí pustíte znovu a znovu. A to o něčem vypovídá.
Cesta do fantazie (2001)
Hodiny (2002)
Temný rytíř (2008)
Dechberoucí....