Recenze (239)
Velký dar (2017)
Tohle bylo pohlazení. Sice trochu předvídatelné, ale emocionální pohlazení.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Pěkně uzavřená série.
Obviněný (2005)
Zajímavý námět. Skvěle zahráno. Znepokojivé, přesto servírované s odstupem, pro diváka bezemočně.
Strašák (1973)
Protože takové filmy mám ráda (nevím proč, ale vzpomněla jsem si u toho na film Půlnoční kovboj). Tohle se mi moc líbilo. Opravdové přátelství je víc než cokoliv jiného...
Zákal (2016)
S radostí i smutkem musím bohužel konstatovat, že polský film je úplně jinde než ten český (pro ten náš to bohužel dobrá zpráva není). Jsem ráda, že jsem se dozvěděla něco nového z historie. Herecké výkony skvělé. Náboženský přesah vykreslen natolik zajímavě, že nevadí to, že je zde církev líčena velmi čistě jako protipól tomu zlu (zde to má však význam). Ostatně, vše je o lidech a i tento případ to dokazuje...
Nechte maličkých... (2004)
Možné spoilery. Každý se se ztrátou (dítěte) vyrovnává jinak. Důležité je, dovolit si truchlit. Mít dítě či nemít je rozhodnutí jednotlivců/párů co vše to pak přinese a jak se s tím budou vyrovnávat je pak již na nich. Dávám 4* protože mi tam něco málo chybělo. Jinak to ale bylo citlivě natočené a herecké výkony přesvědčivé.
Pod sluncem (1998)
Na to se tak hezky koukalo! Tohle si dám klidně někdy znovu. Hezký příběh a skvělá kamera (ta práce se světlem!).
Rango (2011)
Tohle se mi líbilo moc. Tolik nápadů! Skvěle jsem se bavila.
Velká země (1958)
Tohle si zaslouží vysoké hodnocení už jen díky neotřelému námětu.
Číňan (2005)
Velmi sympatický procítěný film.