Recenze (387)
Krakonoš a lyžníci (1980)
Měla jsem tolik možností, ale nikdy jsem ho nedokoukala do konce. Nezapůsobil na mě.
Slunce, seno, erotika (1991)
Ehm... Byl pan Troška prosím pěkně při smyslech, když tvořil tento film?
Slunce, seno a pár facek (1989)
Na to, že jsem "jahodám" dala tři hvězdičky, u tohoto pokračování nedám víc než jednu! Poprvé originální, ale toto pokračování je o ničem!
Apollo 13 (1995)
Nebyl to snad pouze dokumentární film? Každopádně jsem ráda, že můžu teď vědět něco o přistání na Měsíci a létání ve vesmíru z jiné stránky - technické. Sice jsem měla jako laik dost velký problém zaznamenávat chyby na jejich lodi a problémy, ale i tak dokáže film naprosto upoutat a držet až do konce. Samotný film si právem zaslouží 5 hvězdiček a přitom ani nemusím začít mluvit o skvělém Tomu Hanksovi.
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Tak teď abych se Jacka Nicholsona nadosmrti bála :)
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Dávám pět hvězdiček (nejspíš jako jediná), ale tvrdě si za tím stojím. Uznávám, že Las Vegas je lepší, jenže jak už jsem psala tam - Miami mi k srdci přirostla víc. Přijdou mi tu charismatičtější lidé. Proto dávám o hvězdičku víc než u Las Vegas.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Dávám pouze čtyři hvězdičky, i když je to naprosto skvělý, výborný seriál. Jenže mě k srdci víc přirostla Kriminálka Miami, takže je nemůžu hodnotit stejně. Mimochodem - ty případy jsou dokonalé... Mohli by natočit Kriminálku Praha. Zajímalo by mě, co by s tak komplikovanýma mrtvolama prováděli ti naši "speciálisti" :) :D
Kill Bill 2 (2004)
Většinou bývá dvojka trochu horší, ne-li naprostý odpad, ale tady mi to přišlo, že Tarantino příběh rozdělil do dvou dílů jen z časové tísně. Nejde hodnotit jinak. Je to stejně bravurní jako jednička. Jsou tu i okamžiky, kdy mi běhal mráz po zádech (například scéna v rakvi).
Kill Bill (2003)
Ta role je na Umu Thurman vytvořená. Naprosto jí sedí. Film sám o sobě je bombastický. Spousta krve a masakrů... Sice trochu nadsázka, ale stejně když k tomuto filmu usednete, neodtrhnete se ani na nanosekundu.
Gauneři (1992)
Když řeknu, že mě Tarantino díky filmu Pulp Fiction trochu zklamal, možná mě ukamenujete. Proto dodávám, že tento snímek je mnohem lepší, snad i jeho nejlepší. Má to šťávu.