Recenze (387)
Agenti dementi (2003)
Ehm, z 90 % filmu absolutně nechápu pointu. A to herecké obsazení... Už nikdy víc.
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Příjemná komedie, Vladimír Čech byl jako komentátor vybraný skvěle. Carmen je moc hezká a i ostatní do rolí pasovali. Jednoduše jsem byla nadšená.
Hledá se Nemo (2003)
Další "animák", co se vyvedl a dokázal pobavit, ale s tím rozdílem, že všechno se opakuje jako v ostatních animovaných filmech. Přijde už konečně někdo na něco novýho?
Tenkrát v Mexiku (2003)
Mám ráda Rodriguezovy filmy a konkrétně Tenkrát v Mexiku je můj nejoblíbenější z nich. Skvělé obsazení, akce... Není to žádný převrat, ale mám ho ráda.
Akce nemluvně (2006)
"Cosi" chybělo, "cosi" přebývalo. Mohlo to být lepší. Hlavně konec mi přišel už jako moc velkej happy end. Nemožný, nereálný.
Ti druzí (2001)
Výborný snímek s velice zajímavým koncem.
Noc oživlých mrtvol (1990)
Nechápu, co se komu na tomto filmu může líbit. Nudný a zdlouhavý, špatné triky, příšerné dialogy a až absurdně monotónní děj.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Nevím, mám z toho dost zvláštní pocity. Prostě film vcelku hezkej,ale chybělo mi tam víc vtipu, jako v předchozích dílech. Na to, že sem se těšila jak děcko, protože trilogie patřila k mým oblíbeným filmům, tak sem byla zklamaná. Ale to spíš tím koncem. Byly překročeny meze, tím koncem mě prostě naštvali.
Přátelé (1994) (seriál)
Jak je napsáno v obsahu: Život je třeba brát s nadhledem. A s ním taky tento seriál. Ne, neříkám ,že je špatný, to vůbec. Dokonce je po Simpsons můj nejoblíbenější seriál. Těším se na každý jeho díl, miluju charaktery hlavních postav (hlavně Joeyho). Nevím, co bych mohla vytknout.
Quo Vadis (2001)
Jsem schopná obětovat jen jednu hvězdičku, a to za zápas proti býkovi v koloseu. Vše ostatní je pro mě více než otřesné a nestojí mi vůbec za to, se tomu věnovat.