Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Krimi
  • Thriller

Recenze (2 238)

plakát

Drogový král (2018) 

Příběh o takovým jako korejským Escobarovi, kterej místo karla rozjel bysnys s peřím... Z malýho obchodníčka, zlatníka se postupem času stal drogovej velikán, kterej to ovšem moc neustál a touha po větší moci, penězích a postupným zabřednutím do vlastního bahna si vykopal hrob, kdy se všechno otočilo proti němu. No jo, to všechno je sice možná celkem zajímavý, ovšem ta stopáž je šílená, bylo by fajn to zkrátit a chvílema vynechat snahu o "asijskej humor". Do tohoto žánru se to moc nehodí, takže prostřih některých scén by byl na místě. No, škoda, ale aspoň jsme se dozvěděli zase něco novýho.

plakát

MOST! (2019) (seriál) 

Zaslouží si to vysoký hodnocení, ne-li nejvyšší, protože to trefuje hřebíček na hlavičku, je to autentický, neotřelý, sprostý, přitom pravdivý, komický i mírně dramatický.... no dalo by se toho asi vyjmenovat ještě víc. K tomu všemu nám tvůrci představili hned několik (ne)herců, kteří se zapíšou do české filmařiny, nebo aspoň nyní mají možnost chytit příležitost za pačesy. Vévodí tomu Luďan aka M. Hofmann - ten, co předvádí, to je neskutečný, divák se baví, a hned vedle něj ještě táhne za opratě Z. Godla, to by jeden nevěřil. Všem nám je nastolená problematika soužití s romy (neboli cikány, neboli čmoudy atd., jak se v seriálu dozvíme). Několik scén se asi vryje do paměti a pravděpodobně si lidi budou nějakou tu dobu vyměňovat hlášky, který tam zazní, a že jich není málo. Otázkou je, co s tím dál, jestli nechat ten miniseriál takhle "kultovní", anebo se nějak pokusit navázat - ovšem pokud ano, hlavně to neposrat! Takže DYCKY MOST! a dík za tu zábavu... :) P.S.: "Začal bych vodkou a potom ve volným stylu!"

plakát

Složka 64 (2018) 

Velká seveská tvrďárna, silný dánský kafe. Ze všech dílů se mně tenhle líbil asi nejvíc. Ze začátku jsem se až tak neorientoval, ale po chvilce pochopíte, co jsou flashbacky a kdo, co, jak a s kým. Nakonec se mně to skládání kousků dohromady zamlouvalo, bylo to ponurý, drsný, nepříjemný.. film umí vyvolat emoce. Téhle dvojce poldů to navíc dobře sedí, ač jsou každej úplně jinej. Dvouhodinová stopáž je tady naprosto v pořádku, nenašel jsem hluchý místo, všechno tam má svůj důvod a účel. Za mě spokojenost a okřídlená věta, že "seveřani tenhle žánr umí", tady opět platí.

plakát

Lásky čas (2013) 

Láska nebeská je jenom jedna. A tady se to hodně snaží tomu vyrovnat, aby ne, když to napsal a natočil ten stejnej člověk. Nicméně to nefunguje tak dobře, chybí tomu ta lidskost a civilnost, která v Love Actually byla. Navíc je hlavní hrdina krajně nesympatickej a k tomu ten mystery přesah, no nevím. Nebylo to prostě ono, nedá se nic dělat.

plakát

The Voice Česko Slovensko (2019) (pořad) odpad!

Uff! Tak tohle bylo silný kafe! Předchozí The Voice byl zlatej oproti tady tomu paskvilu, co tady padá za kecy z těch "odborníků", to by člověk zaplakal. Ve výsledku nejlíp že všech mluví Pepa Vojtek, ostatní melou úplně příšerně. Zejména J. Kirschner, to bych ani nečekal. No děs...

plakát

Lukas (2018) 

Francouzům podobný témata a žánry sedí, i když tady to bylo trochu přímočařejší než obvykle. Příběh není složitej, ale ta ponurá atmosféra, špína a hnus dohromady s unaveným obličejem Van Damma, to všechno k sobě tak dokonale sedí, že jsem se až divil. Rozhodně to není žádná klasická "vandamovka", na který jsme zvyklí, přestože nám Jean-Claude ukazuje, že do starýho železa ještě nepatří. Délka je tak akorát, pokud by to bylo víc natažený, šlo by to asi celý do háje. Je to nekompromisní, tvrdý a krvavý, působí to reálně, i když občas nějaký to oko asi divák přivřít musí. Za mě OK.

plakát

Vdovy (2018) 

Naprosto promarněná šance, která se chlubí hvezdnýma jménama, nicméně úplně zbytečně. Proč do toho šel C. Farrell, L. Neeson nebo třeba R. Duvall? Kdyby tam byli úplně neznámí herci, vyšlo by to nastejno, protože to minimum prostoru, který tam mají, je k ničemu. Větší motivaci určitě měly dámy v hlavních rolí, protože S. McQueen se rozhodl jít s aktuální "metoo, feministickou" tematikou. V podstatě všichni chlapi v tomhle filmu jsou svině, kteří zradí, myslí jen na sebe, bijou ženský atd., zatímco ženská čtyřka složená z blonďaté holky z východu, rádoby drsné holky s portorickýma kořenama a dvou afroameričanek dává jasně najevo, že gender kritiku tvůrci nechtějí slyšet ani v nejmenším. Hlavním kamenem úrazu ale je nuda, malej tah na branku, kde ani twist po hodině sledování nepomůže. Úvodní akce je výborná, před očima se rozjíždí pěknej krimi-thriller, ovšem po chvilce to celý upadne do stand-by módu, kde čekáte a čekáte. Nevytvořil jsem si absolutně vztah k hlavním postavám, je snaha to celý zbytečně kombinovat, vlastně ani není úplně jasný, komu jsou ty prachy ukradený, kdo je chce a proč je chce. A ve chvíli, kde je mně jako divákovi jedno, co se stane, je něco špatně. Naprosto nezvládnutá šance, kterou nezachraňuje ani hudba H. Zimmera.

plakát

Zombieland (2009) 

Divím se, že jsem to ještě nehodnotil, přitom jsem to už několikrát viděl. Výborná komedie, resp. parodie, na zombie žánr. Je to prostě sranda, kterou je potřeba brát s nadhledem, navíc to obsazení je fakt víc než v pořádku. Dobrá zábava!

plakát

Balada o Busteru Scruggsovi (2018) 

Problém je, že to tihle dva bráchové vzali moc zhurta a hned na úvod si vystříleli veškerou munici. První dvě kapitoly jsou výborný, má to černej coenovskej humor, je to akční, zábavný, krvavý a divák se baví. Bohužel s každým dalším příběhem zábava jen klesá, víc se mluví (až moc!), až film sám sebe ukecá k smrti. Možná to byl záměr, nevím, ale přestával jsem se bavit a už jsem čekal, až to všechno skončí. A to určitě není dobře. Mají za sebou lepší filmy, před sebou asi taky, tohle zůstává někde na půli cesty v prachu nekonečných prérií.

plakát

Všichni to vědí (2018) 

Ústřední (ne)manželská dvojice je dobrá, není to jejich první společnej film, ale pravdou je, že J. Bardem má navrch. On to umí, má obrovský charisma a tím film podstatně táhne. Zápletka je taky celkem zajímavá, nadhozeno je hodně otázek, ale s tím příběhem a rozuzlením je problém. (může obsahovat spoilery) Za 1. to má celkem pomalý tempo vzhledem ke stopáži, nebyl by vůbec problém ubrat. Za 2. bych ubral i s postavama, protože je jich tam tolik, který mají nějakej vliv na děj, navíc je to všechno jedna velká rodina, že v tom je celkem zmatek. Nevím, jestli to byl záměr, ale spíš to bylo trochu nešťastný. A za 3. tam bylo pár divných záležitostí - proč ti mladí chtěli potrestat Bardema po dlouhých letech; proč ho nakonec opustila žena, když neudělal nic špatnýho - jen šel zachránit "svoji" dceru, toť vše; proč ta stará (vidíte, už ani nevím, kdo to v té rodině byl!) nic neřekla, i když měla nemalý podezření a naopak proč ta mladá v tom všem pomáhala a šla tak proti vlastní rodině? To všechno bylo ve výsledku poněkud zvláštní a trochu mně to pokazilo dojem z filmu.