Recenze (3 171)
Dobrodružství mladšího a chytřejšího bratra Sherlocka Holmese (1975)
Když jsem jako menší viděl film poprvé, nadchnul mě. Teď jsem se nezasmál snad ani jednou.
Městečko Twin Peaks - Pilot (1990) (epizoda)
Pilot k seriálu je opravdu brilantní. Díky dokonalé hudbě mě rozplakal, a to jsem Lauru vůbec neznal! Do toho brilantní herecké výkony v čele se sympaťákem Kylem MacLachlanem (kterého jsem do té doby v podstatě nemohl vystát, ale teď ho miluju :)) a můj oblíbený režisér Lynch. Zavání to kultem.
Dogville (2003)
To by nebyl Lars von Trier, aby se nepředvedl s něčím výjimečným. Do městečka nakresleného kompletně na podlaze se "přistěhuje" zprvu nechtěná návštěvnice, kterou si všichni zamilují, abysme poté sledovali postupný rozvoj pochybností a nenávisti k této osobě, vedoucí až k ...
2012 (2009)
Po hrozném 10000 B.C. si Emmerich napravil reputaci. Přesně tato slova my vyvstávala v mysli během sledování jeho nového eposu o konci lidstva. Pak ale přišel konec a vše šlo do kytek. Při úplném závěru jsem si jen ťukal na hlavu. Emmerich se navíc celý film snaží vyvolat v nás při rádoby smutných scénách (a že je jich dost) trochu toho soucitu s osudem lidí, ale střílí do prázdna a celé to dopadá spíše trapně (jako třeba scéna, kdy se mluví o tom, že prezident Ameriky by to tak chtěl - však víte, o čem je řeč), načež s tím souhlasí všichni ostatní... blééééééé... nesnáším ty tlachy o Americe jako vládci světa. Alespoň speciální efekty fim zachraňují. No, hlavně že to přežily Windows.
Království - Série 2 (1997) (série)
Hned první díl mě dr Helmer neuvěřitelně pobavil a zároveň jsem byl znechucen dítětem s hlavou Udo Kiera, načež mi došlo, že Království postoupilo ze žánru "Mysteriózní" k žánru komedie. To mu ale neubírá na váze a chvíle, kdy se řežete smíchy, se střídají s chvílemi plnými smutku a strachu.
Království (1994) (seriál)
Výborný psycho seriál, ve kterém mě nejvíce uchvátil dr. Helmer a jeho neustálý boj s "Dánskou pakáží". Mé nejoblíbenější jsou scény z umývárny, které podkresluje ta správná hudba. Brilantní zakončení!
Duch doby: Dodatek (2008)
Sice trochu nudnější než první díl, ale stejně pravdivé. Kdo tomu nevěří, tak prostě jen zavírá oči a nechce si přiznat, že peníze a nic jiného než peníze vládnou světu a život v takové společnosti se mu líbí.
Nasytíme celý svět (2005)
Je s podivem, kam moderní zemědělství spěje. Za chvíli opravdu nepoznáme, jak kdysi chutnalo jídlo.
Thelma a Louise (1991)
Není co vytknout. Úžasné herecké obsazení, kamera, režie, hudba a silný konec...
Slepota (2008)
Námět je opravdu slibný, ale film mi připadal ponekud amatérský a nudný.