Oblíbené filmy (10)
Trainspotting (1996)
Muž z Acapulca (1973)
Amélie z Montmartru (2001)
Klub rváčů (1999)
Film, který je pro mě prostě perfektní. Nejvíc mě zarazilo celé rozuzlení, ale o to více příjemně.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Vedle filmu Hledá se Nemo jediný film, který mě rozbrečel. Největší galaktický souboj všech dob a úžasná přeměna Anakina na Darth Vadera mě prostě dojímá.