Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Simpsonovi (1989)
Firefly (2002)
Červený trpaslík (1988)
Ajťáci (2006)
Přátelé (1994)
Chuck (2007)
Castle na zabití (2009)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Nejlepší seriál, co jsem kdy viděl.