Oblíbené seriály (10)
Battlestar Galactica (2004)
Hvězdná brána (1997)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Proč tyhle seriály proboha nezůstanou u jedné, dvou řad. To co předvádí v poslední době je už nechutné, pořád stejné vtipy, stejné situace, Ted pořád stejný imbecil, hlavně že už manželku našel...
Star Trek: Nová generace (1987)
Star Trek: Enterprise (2001)
Pro mě nejhorší série ze všech ST. Jediný bonus vidím ve stále více se odlehčující Jolene Blalock nepřímo úměrně klesající sledovanosti v poslední sérii...
Teorie velkého třesku (2007)
Do každýho dílu dáme deset hlášek ze Star Trek, dvě scénky parodující Star Wars, přidáme trochu Hawkinga a mícháme - míchání je nejdůležitější...