Recenze (365)
Jak zachránit draka (2024)
Na Cinskou propagandu placenou z penez EU jako dobry, ale vytkl bych tomu predevsim rozvlekost, velmi malo humoru (jestli tam vubec byl) a na to ze je to cilene na mensi deti tak je to opravdu hodne temne - zvlast konec.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jako rozumim ze nekdo natoci totalni sracku. Ale vzdycky se divim, ze to jeste ke vsemu nekdo vyda. Fakt by me zajimalo, co tomuhle hovnu rikali lidi na test projekcich. Jdu si pustit nejakeho Trosku na uklidneni... Ze Snydera se stava druhy Scott...
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Nechápu jak může tohle někdo srovnávat s Band of Brothers...
Stalingrad (2013)
Nanicovatá lowcost propagandostická sračka.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Takový Riddick 2 a 3 bez Riddicka...
Trollové 3 (2023)
Upřímně by mě zajímaly dve věci: a) kolik LSD padlo na výrobu? a b) proč byla dabovaná jen cca polovina písniček?
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Splnilo očekávání. Děj předvídatelný, animace pěkná, akce akorátní, super TICHÝ zvuk == děcka spokojené, dospělí přežijou.
Gen V - #ThinkBrink (2023) (epizoda)
Tak celkově po třetím dílu obrovské zklamání. Seriál je koncipován jako Riverdale říznuté soft pornem. Děj mě absolutně nezajímá, postavy otřesné, hlavně hlavní postava mě úplně míjí. Z původní myšlenky The Boys nezbylo prakticky nic, možná tak zaměření na povrchnost médií. Palec dolů, ale tak dobré abych tomu dal odpad to není...
Krakenteena Ruby (2023)
Z kategorie nenadchne, neurazí ale pro pětiletou holku OK. Určitě nic co by se zapsalo do zlatého fondu kinemategorafie.
Město ztracených dětí (1995)
Absolutní WTF co prostě nedokážu ohodnotit. Něco mezi pěti hvězdami a odpadem, ale 3 hvězdy tomu dát nedokážu...