Recenze (1 388)
Melodie podzemí (1963)
Povedená francouzská kriminálka v čele s Jeanem Gabinem a Alainem Delonem. Má to fajn děj, výkony obou zmíněných herců jsou také velmi dobré, ale chvílemi jsou některé scény nudné. A u jízd autem je znát, že to je točeno ze studia.
Kleopatra (1963)
Na svou dobu naprosto fantasticky zpracovaný snímek, ta výprava, kulisy, kostýmy, hudba, herecké výkony, vše naprosto parádní. I v dnešní době jde znát ta velkolepost filmu. Ale samozřejmě film trochu kazí ta stopáž, protože 4 hodiny a několik přetažených scén prostě ten film trochu kazí. I tak ale jde o skvělé dílo.
V letu (2024)
Za mě se jedná o pohodovou akční komedii. Kevin Hart je fajn, scénář je promyšlený, ve filmu se pořád něco děje. A i když postupem času film trochu ztrácí tempo, tak za mě jde o fajn oddechovku.
Sněžné bratrstvo (2023)
Naprosto famózně natočené drama mezi zasněženými Andami. Už v úvodu vidíme mistrovskou scénu pádu letadla, kdy si opravdu připadáte, že v tom letadle sedíte také. Následně pak sledujeme obrovskou vůli cestujících přežít, k čemu se musí odhodlat a jak zvládnout několik týdnů bez základních potřeb v nehostinném pohoří, kde všude jsou jenom hory a sníh. Film navíc umocňuje skutečnost, že se jedná o příběh dle skutečné události. Přeživší mají můj velký obdiv a také všichni tvůrci, kteří se podíleli na tomto skvělém filmu.
Arnold (2023) (seriál)
Velmi povedený dokument o nejlepším kulturistovi, akčním hrdinovi a politikovi. Dokument je velmi kvalitně zpracován, rozdělení do tří epizod je fajn, i když každá ta epizoda mohla být kratší, dohromady to má přes 3 hodiny a to je už trochu moc. Např. dokument o Slyovi se mi líbil ještě více.
Marvels (2023)
Já jsem tedy příjemně překvapen, trojice žen Marvels a Nick Fury spolu ladí a fungují, příběh je poutavý a napínavý, stopáž je tak akorát. Já jsem se u filmu bavil. Film táhne Brie Larson, která je jako Captain Marvel fajn.
Stvořitel (2023)
Je to taková sci-fi jednohubka. Není to špatné, ale něco tomu chybělo. Vizuální efekty jsou hezké, příběh má dobrý základ, ale mohl být o něco lepší.
Malá smrt (2014)
Velice zajímavý film. Obsah jsem si nečetl, a tak jsem byl příjemně překvapen, o čem film pojednává. Jednotlivé historky jsou totiž dost zajímavé a jedná se o pohodovou podívanou. Jen kdyby nebylo toho otevřeného konce...
Vánoční ulička (2023)
Tvůrci se alespoň trošku snažili přijít s něčím novým, co se týče vánočních filmů. Film samozřejmě táhne Eddie Murphy, který snad vůbec nestárne! Jen děj filmu je předvídatelný, a tak dopředu tušíte, jak to dopadne. Taková vánoční jednohubka.
Tři zlaté vlasy děda Vševěda (1963)
Z dětství jsem si pamatoval, že se mi pár scén z této pohádky vrylo do paměti, a tak jsem se rozhodl po x letech si tuto pohádku připomenout. A bohužel musím konstatovat, že je to naprosto příšerná pohádka. Velice nepříjemné lokace, hudba, naprosto nezajímavý příběh, nemám vůbec co pochválit. Tohle se nepovedlo.