Recenze (41)
Babylon (2022)
+ hudba, kostýmy, production design, příběh, kamera, režie - ke konci přemrštěnost
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
+ příběh, herci, postavy, hudba - (nemám a nejsou)
South Park: Peklo na Zemi (1999)
+ humor, hudba, animace, Saddam - (nemám)
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
+ animace, originální příběh - kýčoidní disney, sice hezké ale ne revoluční
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
- nesmyslný zbytečný ucházející reboot + (nemám)
Red Notice (2021)
+ herci a jejich chemie - akce, produkce
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Takovej novej Truman show, sice to nemá na může drceného v simulaci skutečného života, ale jako taková filozofie pro malý děcka co akorát sedí za Fortnajtem nebo tak je to rozhodně dobrý a i já ať už jako fylozofik myslitel tak i jako kinematograficky sběhlý říkám že je to solidní dílo dal bych aspoň 8,5/10
Krvavá nevěsta (2019)
+ zábavné - horror o ničem
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
nechytlo mě to, nemohu soudit
Sloní muž (1980)
+ držení se reálné předlohy, dojemné, silné, působivé - (nemám)