Recenze (286)
Čtyři pokoje (1995)
Každá povídka je velmi slušná, jenže jakmile se do díla pustí mistr Tarantino, vypadají předchozí(možná až na Rodriguezovu) pouze jako zbytečné úvodníky. Tim Roth má neuvěřitelnej šmrc a rozesmívá každým pohybem.
Jackie Brown (1997)
Quentin má říz jako vždy, akorát se mi to tentokrát zdálo poněkud rozvleklé, až místy (prominte mistře) nudné. Skvělý Samuel.
21 gramů (2003)
Nemůžu si pomoct. Není až tolik filmů, ze kterých mi jde mráz po zádech (myšleno pozitivně). Scéna, kdy Del Toro dorazí ve svém pick-upu na oslavu je jedna z nejsilnější, co jsem viděl. Už jen díky Beniciovi je ten film unikátní, no a když do něj zařadím další prvky bezchybnosti(herecké obsazení, hudba, kamera) je to na mých osobních top 5.
Million Dollar Baby (2004)
Proč já blbec naivní si vždycky myslím na dobrý konec a ono se to stále častěji nedaří. Odkojen Arnoldovými filmy přesto vzdávám holt práci pana režiséra. Na pět to není bohužel díky výše jmenovaným připomínkám, ale možná kdybych se na to koukl po druhé, že bych dal i 6:)
Tajemná řeka (2003)
Výborný konec filmu, který dráždí každého diváka. Eastwood se nebojí být nekompromisní a to ho dělá zajímavým režisérem, sviňskej hnusnohusokachňáku!!
Láska přes internet (1998)
Neurazí, nerozpláče. Nic víc, nic míň.